06 Aralık, 2009

Taraftar çıldırdı...


Seri bozulmadı ve Kocaeli'yi 2-0 ile geçtik. Öyle çok fazla zorlanmadan hatta kaçırdığımız goller ile 4-0 olması bile içten değilken, olmadı. Şu an 5. sıradayız. Haftaya Rakip deplasmanda Hacettepe ve sonrasında İzmir'de Bolu ile karşılaşacağız.

Haftaya Ankara'dayız...
Ankara yolları sevdalılarınla dolu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder