Umutlarla gittiğimiz ve seriyi devam ettirmek için sahaya umutlu çıktığımız maçta yenildik. İlk dakikalarda gelen gole ne kadar çok sevinsekte, sonucu kötü oldu. Ama umudumuzu kaybetmiyoruz!...
Sıradaki Boluspor maçına kilitleniyoruz...
16 Aralık, 2009
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder