16 Aralık, 2009

KarşıyaKaragümrük



Cumartesi oynayacağımız Boluspor maçına kardeşlerimiz geliyor. Bu yarışta bizleri yalnız bırakmayan kardeşlerimize teşekkürü bir borç biliriz. Çarşı grubumuz ve Derneğimiz bu yönde hazırlıklara başladı. Bize sadece Cumartesi sabah 09:30'da Çarşı'da olmak kalıyor. Herkesi bekliyoruz. Alem Kardeşlik görsün...
KarşıyaKaragümrük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder